بــــــرگ مـــعــرفـــــت
برگ درختان سبز در نظر هوشیار --- هر ورقش دفتریست معرفت کردگار
درباره وبلاگ


خدایا مرا این عزّت بس است كه بنده تو باشم،
و برایم این افتخار كافى است كه تو پروردگار من باشى،
تو آنچنانى‏ كه من دوست دارم،
مرا هم, چنان كن كه خود دوست دارى.

مدیر وبلاگ : علیرضا سرداری
مطالب اخیر

آیا این نوشته ها به هذیان یك تبدار شبیه نیست؟!(55)
البته اسلوب نگارش فارسی او از لحاظ روانی و سادگی و عمق معنی!!، عیناً مانند نوشته های عربی وی است و در این آثار جز بعضی حروف و روابط، دیگر كلمه فارسی دیده نمی شود و اسلوب جمله بندی به صورت جمله های زبان عربی ولی مغلوط است به طوری كه اغلب اوقات فهم آن غیر ممكن است. به خصوص كه به رمز و كنایه صحبت می كند. ...



نوع مطلب : نقد و برسی بهائیت، 
برچسب ها :
لینک های مرتبط :
نظرات ()

البته این تساوی ادعایی بیش نبوده و موارد متناقض متعددی در كتب آسمانی(!!) این فرقه وجود دارد. به طور مثال در كتاب بهأالله، اقدس، فرزندان دختر به كلی از ارث محرومند:
«قرار دادیم خانه مسكونی و البسه خصوصی میت را برای اولاد ذكور و اولاد اناث و ورثه دیگر حق ندارند. به درستی كه اوست عطا كننده فیاض».
و حتی در سلام و جواب سلام نیز در این فرقه میان زن و مرد احكام متفاوتی وجود دارد: ...



نوع مطلب : نقد و برسی بهائیت، 
برچسب ها :
لینک های مرتبط :
نظرات ()
سه شنبه 29 فروردین 1391

صبحی درباره عقاید بهائیان می نویسد:
«خوانندگان گرامی ما باید بدانند كه هر چند در امر بهائی دعوت از شئون خاصه اشخاص مخصوصی نیست بل عموم باید از این هنر نصیبی داشته باشند تا هر كس به قدر استعداد خود بر حقیقت این دین استدلالی كند ولی بعضی از نفوس خصوصاً برای این كار و بالاخص برای سیر و سفر انتخاب می شوند. ...



نوع مطلب : نقد و برسی بهائیت، 
برچسب ها :
لینک های مرتبط :
نظرات ()
سه شنبه 29 فروردین 1391

بالجمله از موضوع اصلی سخن دور افتادیم مقصود بیان كلی ادله این قوم بود. اكنون وجه تطبیق آن را بر ظهور باب چنانكه گویند گوئیم در سال 1260 هجری قمری جوانی از سادات هاشمی از اهل شیراز قیام به دعوی قائمیت كرده. . .



نوع مطلب : نقد و برسی بهائیت، 
برچسب ها :
لینک های مرتبط :
نظرات ()

16- اما زیارتگاه ها را باید به بهانه اینكه اینها در زمان پیامبر نبوده و بدعت است، (90) ویران كرد و مردم را از رفتن به این گونه مكان ها بازداشت. باید در اینكه زیارتگاه های موجود واقعاً از آن پیامبر، امامان و یا صالحان باشد تردید ایجاد كرد. پیامبر در كنار قبر مادرش به خاك سپرده شد؛ ابوبكر و عمر در بقیع دفن شده اند و قبر عثمان مشخص نیست؛ علی در بصره مدفون گردید و نجف محل قبر مغیره بن شعبه است، سر حسین(ع) در حنانه دفن شد و مزار خودش معلوم نیست؛ در كاظمین قبر دو تن از خلیفگان است نه مزار كاظم و جواد از خانواده پیامبر؛ در طوس قبر هارون است و نه رضا(ع) از اهل بیت. در سامرا قبرهای بنی عباس است نه هادی و عسگری و (سرداب) مهدی از اهل بیت؛ بقیع را باید با خاك یكسان كرد(91)، چنانكه باید گنبدها و ضریح های موجود در همه كشورهای اسلامی را از میان برد.
17- در نسبت خانواده پیامبر به او باید تردید افكند؛ افرادی كه سید نیستند عمامه سیاه و سبز بر سر بگذارند، تا مردم نتوانند آنها را تشخیص دهند و به خانواده پیامبر بدبین شوند و در نسبت سادات با پیامبر تردید نمایند. چنان كه ضروری است عمامه ها از سر عالمان دین و سادات برداشته شود تا هم نسبت خاندان پیامبر از میان برود و هم عالمان دینی در میان مردم حرمت نداشته باشند. (92)
18- حسینیه ها را باید با این دستاویز كه بدعت هستند و در زمان پیامبر و جانشینان نبوده اند، مورد تردید قرار داد و ویران كرد؛ چنان كه مردم را باید به هر حیله از رفتن به این مكان ها بازداشت؛ سخنرانان را كاهش داد؛ مالیات های ویژه ای بر سخنرانی بست كه خود سخنران و صاحبان حسینیه آن را بپردازند.
19- باید پیام بی بند و باری را در جان های مسلمانان دمید؛ هر كس هر كاری بخواهد می تواند بكند؛ نه امر به معروف واجب است و نه نهی از منكر، نه آموزش احكام؛ باید به آنها گفت «عیسی به دین خود، موسی به دین خود» و «كسی را در گور دیگری نمی گذارند» و امر و نهی به عهده دولت است نه مردم.
20- كاهش جمعیت لازم است. . . باید در راه ازدواج محدودیت هایی پدید آورد؛ عرب نباید با فارس ازدواج كند؛ ترك نباید با عرب ازدواج نماید.
21- باید از دعوت و هدایت به اسلام و گسترش آن جلوگیری كرد؛ باید این اندیشه را گسترش داد كه اسلام یك دین قومی است و در قرآن هم گفته شده «این قرآن یادآوری برای تو و قوم تو است»(93).
22- سنت های نیكو باید محدود گردند و این كارها به دولت سپرده شوند؛ هیچ كس حق نداشته باشد، مسجد، مدرسه و یا مكانی برای كودكان بی سرپرست بسازد؛ همین طور دیگر سنت های خوب و صدقه های همیشگی.
23- باید با این دستاویز كه قرآن كم و زیاد شده است، در آن تردید افكند(94) و قرآن های ساختگی كه كاستی ها و افزودنی هایی داشته باشند توزیع نمود. باید آیاتی كه در آنها از یهود و یا نصاری بدگویی شده برداشته شوند؛ آیات جهاد و امر به معروف حذف شوند؛ قرآن به زبان های فارسی، تركی و هندی برگردانده شود، در كشورهای غیر عرب از قرائت قرآن به زبان عربی نهی گردد. چنان كه باید اذان، نماز و دعا به زبان عربی در كشورهای غیر عرب ممنوع شوند. (95) در احادیث نیز می بایست تردید افكند و آنچه در مورد قرآن توصیه شد مانند تحریف، ترجمه و بدگویی، در مورد روایات نیز باید عمل شود.
نوشته های كتاب بسیار نیكو بود؛ نامش: «چگونه اسلام را در هم كوبیم» بهترین برنامه كار من برای آینده. هنگامی كه كتاب را باز پس دادم و شگفتی بسیار خود را به دبیر كل بازگو نمودم، گفت: بدان كه تو در این میدان تنها نیستی؛ سربازان پاكی هستند كه چون تو كار می كنند. وزارت تاكنون پنج هزار تن را برای این كار به خدمت گرفته است. وزارت اكنون در این اندیشه است كه این افراد را به ده هزار تن برساند و روزی كه این كار انجام شود، بر مسلمانان چیره خواهیم شد و خواهیم توانست فتنه اسلام و كشورهای اسلامی را در هم كوبیم. دبیر كل سپس افزود: به تو مژده می دهم، وزارت كوتاه زمانی نیاز دارد تا این برنامه را تكمیل كند. اگر ما هم آن زمان را نبینیم، فرزندان ما با چشمان خویش آن را خواهند دید؛ این ضرب المثل چه خوب می گوید كه: «دیگران كاشتند و ما خوردیم؛ ما بكاریم و دیگران بخورند»(96).
و در ادامه می نویسد:
«دبیر كل گفت: جنگ های صلیبی بی فایده بود؛ مغول ها هم نتوانستند ریشه اسلام را برافكنند زیرا كاری بدون فكر و برنامه ریزی انجام دادند: عملیات نظامی كه ظاهری تجاوزكارانه داشت؛ به همین دلیل آنان به سرعت ناتوان شدند. اما اكنون اندیشه رهبران حكومت بزرگ ما این است كه با یك برنامه ریزی حساب شده و بردباری بی پایان، اسلام را از درون ویران كنند. البته ما به یك ضربه نظامی كوبنده هم نیاز داریم، اما این ضربه آخرین اقدام است، پیش از آن باید كشورهای اسلامی را تضعیف كنیم و از هر سو به اسلام ضربه بزنیم به گونه ای كه آنان نتوانند نیروهایشان را گرد آورند و به جنگ بپردازند.
دبیر كل آنگاه افزود: بزرگان مسیحی در استانبول، بسیار زیرك و باهوشند؛ زیرا همین برنامه ها را اجرا می كنند؛ در درون مسلمانان آشوب كرده اند؛ مدرسه هایی برای پرورش كودكانشان گشوده اند؛ كلیساهایی بنا كرده اند؛ شراب، قمار و فساد را میان آنها رایج كرده اند؛ در جوان هایشان نسبت به دین تردید ایجاد كرده اند؛ حكومت هایشان را به جان هم انداخته اند؛ در جاهای مختلف فتنه ها را میانشان شعله ور كرده اند؛ خانه های بزرگانشان را از زیبارویان مسیحی آكنده اند تا بزرگیشان از میان برود، دلبستگی آنها نسبت به دینشان كم شود و وحدت و همدلیشان كاستی یابد؛ آنگاه بزرگان مسیحی به یك باره نیروهای نظامی سهمگین برانگیزند تا ریشه اسلام را از این كشورها بركنند.
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
90 -این سیاست توسط فرقه بهائیت اجرا شد و آل سعود به نام نوسازی اطراف مسجدالحرام خانه های حضرت علی(ع) و حضرت فاطمه(س) را با خاك یكسان كردند.
91- وهابیان بقعه و گنبدهای بقیع را خراب نموده و آن را - آنچنان كه امروز مشاهده می شود- با خاك یكسان كردند. این مطلب در كتاب های متعددی از جمله فتنه الوهابیه نوشته زینی دحلان - مفتی مكه - (1231 هص ق - 1304 هص ق. ) آمده است. از مقبره های بقیع تصویرهایی نیز وجود دارد.
92- سیاست فوق الذكر به امر انگلیسی ها توسط رضاخان قلدر مدتی اعمال می گردید.
93- و ا نه لذ كر لك و ل قوم ك. . . سوره زخرف (43) آیه .44 اسلام یك آیین فراگیر و جهانی است؛ در سوره ابراهیم آیه 1 آمده است: . . . ك تاب انزلناه ا لیك ل تخر ج النّاس م ن الظلمات ا لی النور . . . یعنی (ای پیامبر!) این قرآن كتابی است كه بر تو فرو فرستادیم تا همه مردم را از تاریكی ها به سوی نور هدایت كنی.
آیه ذكر شده نیز بر قومی بودن اسلام دلالت ندارد زیرا به نظر بیشتر اهل تفسیر آیه بدین معناست كه قرآن باعث می شود پیامبر اسلام (ص) و قوم او در میان سایر قوم ها یاد شوند و این قرآن مایه شرافت و برتری آنهاست.
94- قرآن كریم با ویژگی های مختلف خود، مبارز طلبیده است؛ از جهت بلاغت؛ از جهت خبر دادن به امور غیبی؛ از جهت اینكه اختلاف و تناقضی در آن راه ندارد و مانند اینها. اگر قرآن تحریف شود به گونه ای كه كلام الهی نباشد، دیگر - دست كم در جاهای تحریف شده - معجزه نخواهد بود و مبارزطلبی به آن صحیح نیست در حالی كه در عصر كنونی نیز قرآن با صدایی رسا مبارز می طلبد و هیچ كس را یارای مقابله با آن نیست. بنابراین دست بردن در قرآن كریم و ارائه آن به عنوان كلام الهی ممكن نیست. تغییراتی مانند اختلاف قرائت ها نیز كه در قرآن ایجاد شده، به گونه ای نبوده است كه قرآن را از اعجاز و كلام خدا بودن خارج سازد. خداوند در سوره فصلت (41) آیه 42 و 41، می فرماید: «و ا نه لك تاب عزی ز لا یأتی ه البط ل م ن بین یدیه و لا م ن خلف ه . . . » یعنی و به راستی قرآن كتاب نفوذ ناپذیری است كه باطل را از هیچ سو در آن راهی نیست.
95- در زمان صدارت «آتا ترك» در تركیه نماز به زبان تركی خوانده می شد

منبع:http://www.bahaeeat.blogfa.com

 

 



نوع مطلب : نقد و برسی بهائیت، 
برچسب ها :
لینک های مرتبط :
نظرات ()
سه شنبه 29 فروردین 1391

دبیر كل راز دوم را هم برای من بازگفت: - همان رازی كه وعده داده بود - من به ویژه پس از چشیدن شیرینی راز اول در آرزوی دانستن آن بودم. راز دوم سند پنجاه صفحه ای بود كه در آن برنامه هایی برای در هم كوفتن اسلام و مسلمانان در مدت یك قرن آمده بود(97) .....



نوع مطلب : نقد و برسی بهائیت، 
برچسب ها :
لینک های مرتبط :
نظرات ()
سه شنبه 29 فروردین 1391

شوقی افندی خود را «ولی امر الله» خواند و رئیس «بیت العدل» معرفی كرد. او در دارالفنون بالیون لندن تحصیل كرده و مستقیماً تحت پرورش و تربیت انگلیسی ها رشد كرده بود.
شوقی افندی با شعار برابری زن و مرد دستور برداشتن حجاب را صادر كرد و ازآنجا كه ...



نوع مطلب : نقد و برسی بهائیت، 
برچسب ها :
لینک های مرتبط :
نظرات ()


( کل صفحات : 17 )    1   2   3   4   5   6   7   ...   


آمار وبلاگ
  • کل بازدید :
  • بازدید امروز :
  • بازدید دیروز :
  • بازدید این ماه :
  • بازدید ماه قبل :
  • تعداد نویسندگان :
  • تعداد کل پست ها :
  • آخرین بازدید :
  • آخرین بروز رسانی :
امکانات جانبی
 
 
 
شبکه اجتماعی فارسی کلوب | Buy Mobile Traffic | سایت سوالات